چین میں کرونا وائرس کی مزید 2 ویکسینز کی آزمائش چین میں کرونا وائرس کی مزید 2 ویکسینز کی آزمائش
بیجنگ: چین میں کرونا وائرس کی 2 ویکسینز کے کلینیکل ٹرائل کی منظوری دے دی گئی، چین اس سے قبل بھی ایک ویکسین تیار... چین میں کرونا وائرس کی مزید 2 ویکسینز کی آزمائش

بیجنگ: چین میں کرونا وائرس کی 2 ویکسینز کے کلینیکل ٹرائل کی منظوری دے دی گئی، چین اس سے قبل بھی ایک ویکسین تیار کرچکا ہے جس کی آزمائش دوسرے مرحلے میں پہنچ گئی ہے۔

چین کی وزارت سائنس اینڈ ٹیکنالوجی نے ویکسینز کی تیاری کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ دونوں ویکسینز کی آزمائش جلد شروع کردی جائے گی۔

ان 2 میں سے ایک ویکسین بیجنگ اور دوسری ووہان کے انسٹی ٹیوٹ آف بائیولوجیکل پروڈکٹس میں تیار کی گئی ہے۔

وزارت سائنس کا کہنا ہے کہ چین اس وقت دنیا کا واحد ملک ہے جو اب تک وائرس کے خلاف 3 ویکسینز تیار کرچکا ہے اور تینوں ویکسینز اپنی ٹرائلز کے علیحدہ مرحلوں میں ہیں۔

اس سے قبل پہلی ویکسین گزشتہ ماہ مارچ میں اکیڈمی آف ملٹری میڈیکل سائنسز اور ہانگ کانگ کی ایک بائیو ٹیک کمپنی نے تیار کی تھی۔

حکام کا کہنا ہے کہ مذکورہ پہلی ویکسین کی آزمائش دوسرے مرحلے میں داخل ہوچکی ہے اور یہ اس اسٹیج تک پہنچنے والی دنیا کی پہلی ویکسین ہے۔

ان کے مطابق اب تک دنیا میں تیار کی گئی تمام ویکسینز اپنے ٹرائل کے پہلے مرحلے میں ہیں۔

خیال رہے کہ کرونا وائرس اب تک دنیا کے 20 لاکھ سے زائد انسانوں کو اپنی لپیٹ میں لے چکا ہے جبکہ وائرس سے اب تک 1 لاکھ 26 ہزار 754 افراد ہلاک ہو چکے ہیں، ہلاکتوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔

alphanew